Restaurant acollidor, amb bon servei i menjar molt bo! S'oferiex menu complet o mig, i també per emportar. I tan bé que s'hi està que quan podem i tornem, com a... Restaurant acollidor, amb bon servei i menjar molt bo! S'oferiex menu complet o mig, i també per emportar. I tan bé que s'hi està que quan podem i tornem, com avui!!
★★★★★
Excelente menú del día, para repetir. Excelente menú del día, para repetir.