Xixovic Gelateria - Vic
Xixovic Gelateria
★ 3.6 / 5 (482 Évaluations)
Description
Dernière mise-à-jour: 16.05.2026 de: SAGAT
Images
Évaluations
★ 3.6 / 5 Par 482 Évaluations
L’unic noi que hiha es molt majo i simpatic avian si hi han mes homes com aquest
Dels millors gelats que he menjat están a Xixo Vic, a la Plaça de Vic.El de Xixona és espectacular. I El de Xixona amb Ratafia et fa tocar el cel.
La millor gelateria que he provat, molta varietat de gelats de qualitat i originals a molt bon preu. El granissats boníssims, el meu preferit de mango. Els batuts i semisorbets realitzats amb el propi gelat. Les dependentes un encant i molt simpàtiques a l'hora d'atendre. Per l'hivern serveixen turrons de molt bona qualitat. 100% recomanable.
Plus d'informations
QR-Code pour le menu

