Xixovic Gelateria - Vic

Glace, Café

Xixovic Gelateria

Xixovic Gelateria
3.6 / 5 (482 Évaluations)

Description

Dernière mise-à-jour: 16.05.2026 de: SAGAT

Évaluations

★ 3.6 / 5 Par 482 Évaluations
pol-corbella
21.11.2023

L’unic noi que hiha es molt majo i simpatic avian si hi han mes homes com aquest

urbici-escude-malaga
21.11.2023

Dels millors gelats que he menjat están a Xixo Vic, a la Plaça de Vic.El de Xixona és espectacular. I El de Xixona amb Ratafia et fa tocar el cel.

La millor gelateria que he provat, molta varietat de gelats de qualitat i originals a molt bon preu. El granissats boníssims, el meu preferit de mango. Els batuts i semisorbets realitzats amb el propi gelat. Les dependentes un encant i molt simpàtiques a l'hora d'atendre. Per l'hivern serveixen turrons de molt bona qualitat. 100% recomanable.

sagat-sf-cat1
16.05.2026

Gelats i batuts increïblement bons.

montserrat-p-school2
16.05.2026

Molt bons. Si pots seure a les cadires mirant la plaça es un espectacle.

Plus d'informations

Recommandations à proximité